Telefoon 0181 627 027 Mijn dossier Ouwerkerk Online

Leveringsakte

Voordat u bij de notaris aan tafel zit voor het tekenen van de leveringsakte, heeft de notaris al veel werk voor u verricht. Hij verzamelt informatie die nodig is voor de levering bij allerlei instanties.

Hij houdt contact met de adviseurs van beide partijen (makelaars, tussenpersonen) en met de bank voor de hypotheek van de koper en het aflossen van de hypotheek van de verkoper. Hij stroomlijnt en waarborgt een goede financiële afwikkeling.

Daarnaast doet hij onderzoek naar de bevoegdheid van koper en verkoper om te kopen en/of verkopen en hij onderzoekt of er eventuele bezwaren zijn die een eigendomsoverdracht in de weg staan. Hij tekent de akte mee en zorgt voor inschrijving in het Kadaster. Pas als hij er zeker van is dat de eigendom naar de koper is overgegaan, boekt hij de gelden uit.

 


Misschien is dit ook interessant voor u:

Koopovereenkomst  Hypotheekakte

Direct een afspraak maken? Wij bellen u.

Komt het u beter uit wanneer wij u bellen voor informatie, advies of een afspraak? Vul dan hier uw gegevens in. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Wilt u een offerte? Deze maken we graag voor u in orde!

Vraag offerte aan

ACTIE

Woning kopen? Nu €950,00 inclusief.

Vraag naar de voorwaarden

Blijf op de hoogte

Als eerste horen over interessante events en nieuwtjes? Schrijf u in, dan houden we u per e-mail op de hoogte.

Contact

Bezoekadres
Raadhuislaan 45a
3201 EM Spijkenisse

Postadres
Postbus 803
3200 AT Spijkenisse

T 0181 627 027
F 0181 627 044
E info@ouwerkerknotariaat.nl

Openingstijden

Maandag t/m vrijdag
08.45 – 17.00 uur

Buiten onze openingstijden is het ook mogelijk om een afspraak te maken. Neem contact op en we bespreken uw wensen.